Welkom bij De SpitsenSchool

"Voetbal is een spel waarbij het gaat om doelpunten te maken en te voorkomen."

Het Nederlandse Voetbal staat vooral bekend om het aanvallende karakter.

Een offensieve speelwijze met een centrumspits, twee vleugelspitsen en aanvallende middenvelders is hiervoor het handelsmerk en staat hiervoor symbool.

Elke vereniging en trainer heeft zo zijn eigen visie hierop. Ongeacht de speelwijze zullen spelers met aanvallende kwaliteiten en scorendvermogen nodig zijn om het verschil in de wedstrijd te maken. Niet onbelangrijk in deze is dat toeschouwers/supporters zowel bij Amateurs als bij het Betaalde Voetbal doelpunten willen zien.

Op basis hiervan en door opgedane ervaring als voetballer en trainer, is het idee opgevat om een spitsenschool op te richten. Met "De SpitsenSchool" worden spitsen en middenvelders met aanvallende kwaliteiten gericht getraind en opgeleid. Het verder ontwikkelen en verbeteren van deze specifieke kwaliteiten staat hierbij centraal.

Wij richten ons hierbij op de (selectie)lettergroepen, D- C- B- en A-junioren- en de Seniorenselectie.

facebook icon

Hvdsportsmanagement